Individuální přístup ke klientům
Naši zákazníci přicházejí s velmi různorodými požadavky. Stejně tak je každý z nich ochoten investovat do přípravy jiné množství času. Někdo chce realizovat akci v horizontu jednoho týdne a tím pádem nemá na přípravu téměř žádný časový prostor.
Jiný naopak event plánuje s půlročním, nebo dokonce ročním předstihem. Jsou klienti, kteří přicházejí s jasnou představou o programu, ale jsou i tací, kteří nemají představu naprosto žádnou.
Cesta k úspěšné firemní akci
Kudy vede ta správná cesta k úspěšné firemní akci? Odpověď na tuto otázku se může případ od případu lišit. Naší prací a úkolem je tuto správnou cestu najít. Uděláme vše proto, abychom správně uchopili vaše cíle a priority a následně navrhli efektivní postup.
Jakým způsobem postupovat
Pokud situaci velmi zjednodušíme, můžeme nastínit několik modelů, které lze při realizaci firemní akce použít:
-
Klasická realizace některého z našich programů – v případě, že klient nemá konkrétní požadavky na firemní program, doporučíme nejvhodnější programovou náplň na základě úvodních informací. Realizujeme pak takovou variantu programu, která je nejoblíbenější a klienty nejčastěji vyhledávaná.
-
Upravená varianta programu – takouvou akci realizujeme v tom případě, že má klient zájem o určitý typ programu z naší nabídky, kterým se nechal inspirovat, ale má trochu jinou představu o jeho realizaci. V takových případech zpravidla upravujeme složení a množství aktivit, délku, nebo přidáváme další programové bloky.
-
Firemní akce na klíč – firemní akce na klíč umožňuje vyladit nejen programovou skladbu, ale i ostatní části firemní akce k naprosté dokonalosti. Klient musí počítat s vyššími náklady.
Co všechno zahrnuje příprava firemní akce na klíč
-
Vytvoření vhodného programu, který bude přesně odpovídat představám a cílům zadavatele (teambuilding, zážitek, rozvoj, filantropie, atd.).
-
Výběr vhodné lokality a ubytování.
-
Zajištění a organizace služeb spojených s lokalitou (catering, pronájmy, wellness, sportovní aktivity poskytované hotelem).
-
Zprostředkování kulturního doprovodného programu.
-
Doladění programu a hotelových služeb s ohledem na rozpočet firemní akce.
-
Zprostředkování dopravy účastníků.
-
Zformování realizačního týmu (programový manager, produkční manager, instruktoři, lektoři, techničtí pracovníci, zdravotník, fotograf).
-
Koordinace realizačního týmu, účastníků akce a outsourcovaných subjektů.
-
Zajištění bezpečnosti účastníků v průběhu programu (první pomoc, certifikace instruktorů).
-
Návrh a zajištění dárkových předmětů.
-
Vytvoření fotodokumentace a videodokumentace.
-
Zajištění úklidu po ukončení akce.
-
Zpětná vazba.