Hledáme kolegu na pozici Sales & Event Specialist!
Jste komunikativní, kreativní a máte vášeň pro organizaci akcí? Přidejte se k našemu týmu a podílejte se na realizaci jedinečných firemních akcí a teambuildingů!
Kdo jsme:
-
Jsme přímí realizátoři teambuildingových, zážitkových a rozvojových programů a na trhu působíme téměř 15 let.
-
Vyvíjíme, vlastníme a provozujeme herní platformu TerraHunt pro organizaci GPS a virtuálních akcí.
-
Náš širší tým tvoří desítky instruktorů, umělců, lektorů a sportovních profesionálů.
-
Sídlo a kanceláře máme v Brně, fyzické firemní akce organizujeme po celém Česku, Slovensku a blízkém zahraničí.
-
Online programy z virtuálního studia a vzdáleně spouštěné Treasure Hunty organizujeme po celém světě.
-
Organizujeme cca 300 firemních akcí ročně a chceme růst.
Co bude náplní vaší práce:
Obchod
-
Zpracování poptávek, tvorba nabídek a smluv, cenotvorba.
-
Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí – firmy, hotely, agentury a další potenciální partneři a klienti.
-
Komunikace a udržování dlouhodobých vztahů se současnými klienty.
Event management
-
Budete plánovat, pořádat a realizovat firemní akce a teambuidingy
-
Aktivní manažerská i instruktorská činnost.
Marketingové aktivity
-
Ve spolupráci s kolegy správa webu, emailové kampaně a networking
Kreativní a produkční činnost
-
Možnost se podílet na tvorbě nových programů, revize a úpravy stávajících.
Administrativa
-
Administrativní práce v kanceláři.
Požadujeme:
-
Výborné komunikační a organizační schopnosti.
-
Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
-
Systematická práce, schopnost se soustředit na krátkodobé, střednědobé i dlouhodobé cíle.
-
Výbornou znalost českého a anglického jazyka.
-
Zkušenosti v oblasti B2B obchodu nebo event managementu.
-
Flexibilitu a ochotu cestovat.
-
Řidičský průkaz skupiny B, vlastní auto výhodou.
-
Znalost práce s PC a počítačovými programy (Google Workspaces, Libre Office, Google Meet, Zoom, MS Teams), schopnost se naučit práci s podnikovými systémy (CRM, Task Management System, TerraHunt), znalost práce se sociálními sítěmi (LinkedIn, Facebook, Instagram).
- Kreativitu a nadšení pro nové projekty.
- Práce vyžaduje každodenní přítomnost v kanceláři nebo na akcích. Proces organizace firemní akce vyžaduje permanentní komunikaci s ostatními členy obchodního a produkčního týmu. Nejedná se o práci, kterou by šlo vykonávat vzdáleně z domova.
Nabízíme:
- Neformální prostředí kolegů z kanceláře i produkčního týmu.
- Práci, při které se stoprocentně nebudete nudit.
- Jasné kompetence a vysokou míru zodpovědnosti.
- Pracovní úvazek HPP nebo DPP - preferujeme celý úvazek
- Firemní telefon, možnost zapůjčení auta, kuchyňka s občerstvením.
- Možnost účasti na rozvojových kurzech, kterými si budete zvyšovat kvalifikaci.
- Mzdové ohodnocení dle praxe a dovedností (nástupní plat cca 35 000 - 50 000 CZK) - upřesníme si na případném pohovoru.
Jak se přihlásit:
Máte zájem stát se součástí našeho týmu? Zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail: zmidloch@z-agency.cz
Hledáme kolegu na pozici Sales & Project Specialist!
Jste komunikativní, kreativní a máte zkušenosti s mezinárodním obchodem a projekty? Přidejte se k našemu týmu a pomozte nám rozšířit naši herní platformu TerraHunt na zahraniční trhy!
Kdo jsme:
- Jsme přímí realizátoři teambuildingových, zážitkových a rozvojových programů a na trhu působíme téměř 15 let.
- Vyvíjíme, vlastníme a provozujeme herní platformu TerraHunt pro organizaci GPS a virtuálních akcí.
- Náš širší tým tvoří desítky instruktorů, umělců, lektorů a sportovních profesionálů.
- Sídlo máme v Brně, fyzické firemní akce organizujeme po celém Česku, Slovensku a blízkém zahraničí.
- Online programy z virtuálního studia a vzdáleně spouštěné Treasure Hunty organizujeme po celém světě.
- Organizujeme cca 300 firemních akcí ročně a chceme růst na mezinárodních trzích.
Co bude náplní vaší práce:
Obchod
- Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí v zahraničí – hotely, resorty, cestovní kanceláře, zahraniční eventové firmy a další potenciální partneři.
- Prezentace a prodej herní platformy TerraHunt zahraničním klientům, včetně nabídky tvorby her na míru.
- Komunikace a udržování dlouhodobých vztahů se zahraničními partnery a klienty.
- Postupné budování franšízové sítě v zahraničí.
Projektový management
- Plánování a realizace mezinárodních projektů.
- Zaškolování zahraničních partnerů ve využívání herní platformy TerraHunt.
- Koordinace s týmem při vývoji a přizpůsobování herních programů pro zahraniční trhy.
Event management
- Plánování, organizace a realizace firemních akcí a teambuildingů v Česku i zahraničí.
Marketingové aktivity
- Ve spolupráci s kolegy správa webu, e-mailové kampaně a networking zaměřený na zahraniční trhy.
- Účast na mezinárodních veletrzích a konferencích.
Kreativní a produkční činnost
- Podílet se na tvorbě nových programů a her přizpůsobených pro zahraniční klientelu.
- Revize a úpravy stávajících programů pro mezinárodní prostředí.
Administrativa
- Administrativní práce spojená s mezinárodním obchodem a projekty.
Požadujeme:
- Výborné komunikační a organizační schopnosti.
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
- Systematický přístup k práci, schopnost soustředit se na krátkodobé, střednědobé i dlouhodobé cíle.
- Výbornou znalost českého a anglického jazyka.
- Znalost dalšího světového jazyka výhodou (např. němčina nebo španělština).
- Zkušenosti s mezinárodním obchodem a projektovým managementem.
- Zkušenosti s jednáním se zahraničními partnery a budováním vztahů.
- Orientace na některém zahraničním trhu, kontakty v dané oblasti výhodou.
- Flexibilitu a ochotu cestovat do zahraničí.
- Řidičský průkaz skupiny B, vlastní auto výhodou.
- Znalost práce s PC a počítačovými programy (Google Workspace, LibreOffice, Google Meet, Zoom, MS Teams).
- Schopnost naučit se pracovat s podnikovými systémy (CRM, Task Management System, TerraHunt).
- Znalost práce se sociálními sítěmi (LinkedIn, Facebook, Instagram).
- Kreativitu a nadšení pro nové projekty.
- Práce vyžaduje každodenní přítomnost v kanceláři nebo na akcích. Proces organizace firemní akce vyžaduje permanentní komunikaci s ostatními členy obchodního a produkčního týmu. Nejedná se o práci, kterou by šlo vykonávat vzdáleně z domova.
Nabízíme:
- Neformální prostředí kolegů z kanceláře i produkčního týmu.
- Práci, při které se stoprocentně nebudete nudit.
- Jasně definované kompetence a vysokou míru zodpovědnosti.
- Možnost ovlivnit rozvoj společnosti na mezinárodních trzích.
- Pracovní úvazek na HPP nebo DPP – preferujeme plný úvazek.
- Firemní telefon, možnost zapůjčení auta, kuchyňka s občerstvením.
- Možnost účasti na rozvojových kurzech pro zvýšení kvalifikace.
- Mzdové ohodnocení dle praxe a dovedností.
Jak se přihlásit:
Máte zájem stát se součástí našeho týmu? Zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail: zmidloch@z-agency.czDoplnění týmu 2024
Instruktor teambuildingu - UZAVŘENO
Co tě čeká?
Budeš jezdit jako instruktor na firemní akce. Můžeš se těšit na bezva kolektiv a dobré finanční ohodnocení. Pozice instruktora je flexibilní a zábavná práce jak pro VŠ studenty, tak pro pracující na volné noze. Firemní akce se konají v průběhu celého roku převážně v pracovních dnech. Čekají tě outdoor programy, indoor akce a realizace online programů.
Co čekáme od tebe?
Čekáme, že budeš samostatný a zodpovědný. Že budeš z Brna nebo jeho okolí, že budeš umět anglicky, a že tě bude bavit práce s lidmi. Pokud budeš navíc i aktivní řidič, tak to bude určitě jenom bonus.
Důležité je, aby ses zúčastnil zaškolení do instruktorské práce, které se bude konat v Brně přímo v u naší kanceláře (Karlova 38) v létě 2024.
Jak postupovat?
Pošli co nejdříve svůj životopis na info%at%z-agency.cz, nebo vyplň formulář. Napřed se potkáme online a pak fyzicky.