O akci
Program začíná zpravodajským vstupem, během kterého se účastníci dozví informace o nelítostném předvolebním souboji obou kandidátů, preferencích a zejména o šokujícím incidentu jednoho z nich. Poté jsou rozděleni do dvou týmů, které musí použít veškeré své znalosti a dovednosti k tomu, aby svému kandidátovi vytvořili co nejlepší PR zázemí. Jejich cílem je doslova “dotlačit” svého kandidáta na prezidentský post.
Týmy tvoří strategie, vytvářejí mediální příspěvky, sledují reakce protistrany, reflektují vlastní práci a procesy, sledují výsledky veřejného mínění a neustále soupeří s časem.
Týmy takto absolvují několik kol a celý program končí zvolením a inaugurací nového prezidenta. Po této kreativní části programu následuje prostor na diskuzi nebo reflexi vedenou lektorem.
- podpora kreativity všech účastníků
- reflexe vedená lektory
- rozvojový program a současně velká zábava