O akci
V úvodu se společně seznámíme a poté se vrhneme do první kratší aktivity s cílem „prolomit vzájemné ledy“ a naladit se na celý trénink. Nejprve si řekneme, co to konflikt je a proč vzniká, čímž se dotkneme tématu emocí a potřeb. První krok k zastavení konfliktu – dát si čas – nás přivede k technikám zvládání emocí, které lze v různých situacích využít. Nabízené možnosti mohou účastníci doplnit vlastními osvědčenými tipy.
Jednu z technik si poté přímo zkusíme. Na emoce navážeme představením několika klíčových prvků pomáhajících při hledání win-win řešení. Abychom si je lépe osvojili, vyzkoušíme si je nejprve v jednoduchých cvičeních a pak je aplikujeme v několika modelových situacích.
V této části bude rovněž prostor pro zodpovězení případných dotazů. Trénink zakončíme užitečnými radami, jak konfliktům předcházet, a sdílením nejdůležitějších poznatků, s kterými účastníci odcházejí.
- online program se zkušeným lektorem
- vlastní virtuální studio
- Zoom, MS Teams, Google Meet i Webex.
Ačkoliv se původně rozvíjel v oblasti výchovy, postupně se jeho principy rozšířily do dalších sfér života včetně firemního prostředí, kde je uplatňován především v rámci tzv. svobodných firem (např. Semco Ricarda Semlera).
-
10 min – stručné představení programu, lektora a účastníků
-
10 min – tematický icebreaker
-
05 min – konflikt v souvislostech – definice, emoce a potřeby, 1. krok
-
15 min – techniky zvládání emocí – praktické tipy, sdílení, ukázka
-
15 min – hledání win-win řešení – naslouchání, já-sdělení, spolurozhodování, cvičení
-
25 min – příklady z praxe – aplikace získaných informací na modelové situace, dotazy
-
05 min – prevence – jak konfliktům předcházet
-
05 min – S čím odcházím? – sdílení nejdůležitějších poznatků, které si účastníci odnáší